Retiro de Preparação para a Páscoa – Diálogos de Jesus

Data: Sábado, 27 de março, das 9h às 18h (conferir o cronograma abaixo)

Descrição: Estamos nos aproximando da Páscoa, a maior festa do calendário cristão. E como fazemos todos os anos, o Centro Loyola oferece um retiro Inaciano de Preparação, que desta vez terá como tema os Diálogos de Jesus. Este Retiro on-line será realizado a partir da Metodologia dos Exercícios Espirituais de Santo Inácio de Loyola. Durante o período da manhã, das 9h às 12h, teremos três colocações das orientadoras, intercaladas por momentos de oração individual. Das 14h às 15h, retornaremos para a partilha, e às 17h, participaremos da celebração da Santa Missa. Todo o Retiro (colocações, partilha e Missa) serão transmitidos em modo on-line, pela plataforma Zoom.

Orientadoras: O retiro será conduzido pelas integrantes da Equipe de Leigos do Centro Loyola PUC-Rio: Gilda Carvalho, Isabel Torres e Rutinéia Jordão.

Programação do Encontro:

• 9h às 12h: Colocações, seguidas de momentos para oração individual;
  • 14h: Partilha em grupos;
  • 17h: Santa Missa.

Local: O retiro será realizado em modo on-line, através da plataforma Zoom.

ATENÇÃO: Este encontro é gratuito, mas as vagas são limitadas por ordem de inscrição.

Join the Conversation

1. says: alessandra

Oi, Marilene. Não recebemos a sua inscrição para este retiro. Estou vendo a possibilidade de encaixá-la na lista, mas ainda não tenho como dar uma resposta. Caso consigamos, você receberá o link por e-mail.

1. says: Maria Célia Gonçalves Portugal

Desejo participar do Retiro de Preparação para a Páscoa.

Desde já, agradeço por minha aceitação,

Maria Cèlia Gonçalves Portugal

1. says: alessandra

Oi, Marcus. Os links foram enviados por e-mail agora à tarde. Não costumamos fazê-lo com muita antecedência, porque as pessoas acabam perdendo ou deixando passar. Por favor, verifique se você o recebeu.

2. A basic yet effective way to judge any take my online class is to go through the review section. It says a lot about service providers. Focus on the negative reviews especially (even if they are low in numbers). This way you will be subconsciously ready for negative outcomes as well.
    Suppose a service provider has more positive reviews in comparison to the negative ones, you can go ahead, but keep the negative ones in mind too. Tell them that you are not expecting a set of things you read in the reviews. And let them work. This way you can easily get assignment help online without being cheated on.

3. It is quite normal among students to hire experts from such websites because they have experience and skill to work for students. With a little effort, you can always locate a genuine site. Always try to stay beware of frauds. There are a few techniques to tell which one is authentic and which is not. Use caution when conducting research.

4. order dissertation online may be good together with your assignments however we tend to all do mistakes, and this is often why we tend to square measure here to envision the accuracy. Submitting AN assignment with errors in it’ll price your grades. order dissertation online will also like to help you in the field of buy dissertation under the expert. It’s higher to induce proofreading and piece of writing facilitate, to make sure that they’re unflawed. we are going to do this for you with large care and assist you to step towards sensible grades.

5. As I looked for the best my assignment help services online in the USA, the number of websites that appeared was overwhelming, then my best friend suggested to go for writing my term paper, as he was insanely satisfied with their services, so I did the same and submitted all the details there. And, then when I went through it, I was shocked with the quality, precision, and punctuality. The assignment was marvelous and I got an pay someone to write my term paper of course. Thanks to All Assignment Help.

6. says: essay editor

Don’t be too concerned now if you suffer from the homework problem and are too concerned with your studies as a student. There are many options for solving this problem; Pay Someone To Do My Homework is one of them. When the Internet makes it simple and workable, you’re so concerned in the digital era. Just ask someone to do your homework to get rid of all your essay editor

7. When it comes to organic chemistry, the Internet is a fantastic resource. Tutorials, online quizzes, and even breakdowns of every reaction can be found. One of the most useful resources to help you in your Organic chemistry studies can be found here. You’ll know the different reactions you’ll need to know thanks to interaction challenges and practice exams. But sometimes taking online classes or lectures have very challenging to understand, if you are facing this then you must Take My Online Class for Me and Take My Online Exam for getting good grades.

8. says: essay helper

Don’t be too concerned now if you suffer from the homework problem and are too concerned with your studies as a student. There are many options for solving this problem; Pay Someone To Do My Homework is one of them. When the Internet makes it simple and workable, you’re so concerned in the digital era. Just ask someone to do essay helper